tisdag 8 november 2011

Anklagad




Nu är det bloggkrig! Bästa vännen påstår i sin blogg att jag o make har laddat ner fuskappen till wordfeud! Men det är hennes andra påstående som stämmer - att hon har dåligt tålamod med att leta upp bästa poängmöjligheterna!!!!
Idag blev det åter en lång arbetsdag då vi var några som var på en föreläsning om matematik i förskolan. Var en bra föreläsning som man har behållning av. Det är skillnad på förskolematematik o gymnasiematte o det är jag tacksam för! Att hjälpa dottern finns ju inte på världskartan. Men jag önskar henne lycka till vill ju att det skall gå bra för henne.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jaja, det är väl inte min starkaste sida...Jag anklagade inte, bara funderade. Skillnad!
    Back to the words

    SvaraRadera