lördag 12 november 2011

Lugn lördag?!

Idag hade jag tänkt mig en lugn o skön lördag med lite småplock o städ här hemma. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. Istället blev det iväg och köpa farsdags presenter till 3 pappor men det är bara en som är min. Hämtade mor och far som var hemma hos oss på räkmackelunch och drömtårta, för att fira mig. Under tiden påpekar far min att han skulle vilja åka till Kungsmässan som annonserade om billiga vinterjackor. Och vad gör inte deras snälla dotter då jo hon kör ner till Kungsbacka och fadern köpte två!! nya vinterjackor! Men det kunde han faktiskt behöva. Dottern lyckades också få till en deal så hon fick en ny jacka hon med!!! Men nu skall jag slappa och läsa klart min bok som jag fick på min födelsedag!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar