fredag 11 november 2011

Snart är det jul

Ja då var det igång, första julklappen inhandlad idag! Har varit igång på lite olika håll idag när jag o maken har haft en ledig dag. Var även den där snälla mamman o körde dottern till skolan i morse ( o hämtade). Det är lite små projekt på gång av maken. Sätter just nu upp den fräcka kökslampan. Har köpt tapeter till dottern som förhoppningsvis skall komma upp under helgen. Men vi har även hunnit med och slappat lite och sett en film " Onda aningar" men den var jätteknepig. Så det var tur att jag tog mig min promenad på morgonen så den hanns med!
Tack hugomamman för presenten( bild finns nedan)/


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du är nöjd. Jag stjäl tillbaka bilden eftersom jag glömde fota inna jag knödde ner den i paketet...

    SvaraRadera
  2. Du kan väl få låna bilden om du vill....

    SvaraRadera